vrijdag 11 november 2011

11-11-'11 en een quilt met een speciaal verhaaltje

dat is een speciale dag voor veel mensen...

Anneke, ook een quiltkwebbel, maakte voor haar vriendin die vandaag trouwt een mooie quilt. Dat stel is al 11 jaar bij elkaar en koos deze dag dan ook niet voor niets....


En zien jullie het mooie hart van de quilt?
Ik zal een close-up laten zien....



Die knopen waren van de (overleden) oma van de bruid.
Een persoonlijk tintje en een speciaal verhaaltje achter de quilt vond ik....

En wie is dan Anneke?


Degene die de afgelopen Bee, sokken ( maat 46!) voor haar zoon aan het breien was....
Want ja.... praten en breien... affijn een bekend spreekwoord niet waar?? 
;-)


Een fijn weekend!!
Groeten Annemieke

Ps de ene dag St. Maarten en de andere dag Sinterklaas intocht komt volgens mij niet vaak voor...

2 opmerkingen:

  1. Echt een juweeltje, die zal dubbel gekoesterd worden. Zag dat je met variahexen bezig bent, prachtige kleurgebruik aat je zien bij de eerste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je blotgbezoek, ik kom hier dan ook eens piepen natuurlijk!
    Je variahex viel mij ook op, 'k ben niet voor niks hexfan natuurlijk ;-)
    En complimenten voor Anneke, ze heeft een prachtquilt gemaakt met fijne herinneringen!
    Goe weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...