zondag 6 november 2011

Zalige Zondag

Vandaag een luie zondag gehouden..... niets moet, alles mag, dat idee.
Een beetje achter de laptop, heel af en toe  een huishoudelijk klusje en werken aan een kraamkado voor mijn collega Ferenc. Hij heeft begin oktober een dochtertje gekregen en ik maak een geboorte treintje voor zijn kleine meid. Ze heet Rosa en dat betekent 1 locomotief en 4 wagonnetjes met letters. Voor een meisje met zo'n naam koos ik fleurig vilt in kleuren die ik bij haar naam vond passen. 






Een foto van het treintje zelf volgt later....




Annemieke



1 opmerking:

  1. Kijk het begin is er. De eerste opzet ziet er prima uit. Wat leuk dat je een foto van jezelf bij je profiel hebt staan.
    Ik ben benieuwd hoe je treintje eruit komt te zien.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...