maandag 5 december 2011

Huisjes all over the place....

Huisjes, huisjes en nog eens huisjes....
Het zingt rond in blogland...

Dit jaar maakte ik ook een huisjes quilt. Dat deed ik op cursus bij Greetje (klik). Iedereen maakte heel verschillende dorpjes..
Oosters....
Engels...
De mijne ziet er zo uit:





En in 2012 ga ik mee doen met dit project van Jeanne:






Voor meer info klik je op de button rechts bovenaan mijn blog.
Er hebben zich al 400 mensen aangemeld.
En ga ik ook 365 van die ienie mienie huisjes ( 7,5x7,5 cm) maken?
Nee.... ietsje minder.
En ik ben ook nog volop aan het denken hoe ik het ga invullen...
Maar zwart-wit.... uhm.... dat heeft ook wel wat
;-o

Een fijne (werk)week!
Groeten Annemieke

4 opmerkingen:

  1. wauw!!!!!!
    wat is dát weer een mooie zeg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een prachtig quiltje ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow, this looks beautiful. How do I translate the text? I wanted to thank you for visiting my blog and since I was not sure if you saw my response to your comment over there, I'm reposting it here - "Annemieke, thank you so much. I love your name btw."

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ok, I figured out how to translate that and I must repeat, your house quilt looks lovely. I would very much like to make one like that. Would you be having more pictures of it? Would love to see them.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...