donderdag 22 december 2011

Kerst en een dorre boog

Zo langzamerhand komen er steeds meer kerstspullen te voorschijn.





Deze is heel wat jaartjes geleden gemaakt.... 
10 jaar? 
8jaar? 
5 jaar?
Ik weet het echt niet meer....
 (Daarom zijn etiketten achterop ook zo handig, Annemieke!!!!)


Hier nog een detail:






Ik weet wel dat ie gemaakt is toen ik bij een bee groep in Emmeloord zat. De quiltnopjes. Deze hield op een gegeven moment op en ik ben toen op zoek gegaan naar een andere groep die 's avonds bij elkaar kwam zodat ik niet iedere x vrij hoefde te nemen....



   **********



Iets heel anders: een poosje terug schreef ik over de boog die zo verschillend verkleurde in het najaar....

even een reminder voor wie het niet meer weet:





Inmiddels ziet het er zo uit:



Geen verschil meer dus......

De restanten van een duivennest aan de binnenkant rechts zijn nu wel beter te zien.


Groeten,
Annemieke

2 opmerkingen:

  1. Looks beautiful. AND very difficult. When will I ever get this good?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das sieht Klasse aus. Ich liebe blau.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...