zondag 29 januari 2012

"Nog zo veel te vertellen....."

Ik heb nog veel te vertellen over de workshop van Lies van dinsdag maar nu eerst wat anders want gisteren was ook een leuke dag! Een Bee georganiseerd door Anne- Claudine (klik). Daar heb ik veel mensen gezien en ook een  aantal die ik al "kende" van de blogs en nu in levende lijve heb ontmoet.... Erg leuk vond ik dat!




Er hingen veel mooie quilts en er waren ook mooie werkstukken en werkstukjes  onderhanden en werd ijverig gewerkt. 

Allereerst een workshop van Lies Bos waar we een mapje voor een schaartje maakte.
Hier zie je een paar bijna affe mapjes




Deze is van Riet...




De paarse is van Margreet......


En na de lunch......




...... waarbij iedereen iets lekkers mee genomen had, was er nog een lapjesruil, een quiltbingo en kon iedereen zelf aan t werk of een rondje maken langs de tafel.

Het was een geslaagde dag en meer foto's komen nog wel een keer langs....

Anne- Claudine, bedankt voor het organiseren van deze dag!!

Groetjes,
Annemieke

2 opmerkingen:

  1. Zo te lezen heb jij een gezellige dag gehad! Leuke schaartjesmapjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemieke
    Het was inderdaad erg gezellig en lekker gisteren. Mijn mapje voor het schaartje is inmiddels af.
    Ik heb je aan mijn favo blogs toegevoed. Fijne zondag en tot schrijfs
    Gr Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...