woensdag 18 januari 2012

Werk van anderen en eigen Geboortetrein

Op onze bee van de quiltkwebbels is iedereen altijd lekker bezig. Soms met kletsen en overleggen maar tussen de bedrijven door wordt er ook menig steekje gedaan....


Dit is het werk van Sijtje.
 Mooie blokken die nu nog even op een tijdelijke ondergrond zitten





Manon is bezig met het patroon Pie en Tart.
Hier had ze al vele cirkels van klaar maar vond de kleuren niet mooi, of liever gezegd de hoeveelheid kleuren.
Dus wat deed manon?
Ze haalde rigoureus héél veel uit, begon met frisse moed opnieuw en beperkte zich nu tot de kleur blauw.
En daar was ze wél tevreden over.




Manon is altijd van het netjes ordenen.
 Zo ook met deze klus.
 Alles netjes in een bakje bij elkaar





En hoe staat het met de geboortetrein voor Rosa, de dochter van collega Ferenc??

Dit is het resultaat tot nu toe....





Het dakje van de S ontbreekt nog evenals alle wielen...
Al die onderdelen zijn wel klaar gelukkig.....

Zien jullie het verschil tussen de locomotief, de wagon met letter R...... en de wagons met de O en de A??
Bij die laatste 2 heb ik karton aangebracht ter versteviging om te voorkomen dat het roze deel "uit buikt"

Jammer dat dit niet op het patroon stond want dan had ik het gelijk gedaan en niet pas nadat het mij stoorde na de eerste 2 gemaakt te hebben.


Van middag het wandelen maar eens opgepikt. Ik had tenslotte een middag vrij én het was mooi weer. Bovendien moet ik mijn conditie opbouwen en wandelkilometers maken om............ ???

Daarover een andere keer meer

Groetjes,
Annemieke

2 opmerkingen:

  1. Mooie geboortetrein! Leuk!!!

    En wandelen? 4daagse?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mijn blog bezocht hebt! Zo te lezen en te zien hebben jullie een gezellige bee gehad. Je blog ziet er gezellig uit en ik kom je zeker nog vaak bezoeken. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...