dinsdag 28 februari 2012

Seizoentafel eh..... vitrinekastje

Ik vind het leuk om allerlei dingetjes te verzamelen in de sfeer van het seizoen. Eerder deed ik dat op een tafeltje maar na de nieuwe indeling van de huiskamer paste dat niet meer en nu staan die materialen in een vitrinekastje.






 Het liefst vul ik het kastje met eigengemaakte dingetjes maar omdat het wel kaal zou worden vul ik het aan met gekochte materialen. Links op de foto een lampenkapje. Nu kan ik geen lampje meer plaatsen en hangt het kapje over een hoog wijnglas. Misschien pruts ik het originele lampje van het kastje er nog wel eens uit en vervang het door een hanglampje. Maar daar heb ik wel wat hulp bij nodig....






De pinguin is van steen en kreeg ik ooit van mij moeder speciaal voor het sfeertafeltje.  Hij staat op brokken piepschuim om ijsschotsen te suggereren. De winterslinger is een ontwerp van  Septemberspring (klik)





De sneeuwman kocht ik ooit op een rommelmarkt in Belgie op de terug weg van een vakantie.  De engeltjes van vilt zijn de enige eigengemaakte dingetjes in dit gedeelte. Grappig is het iglo muurtje hè?

Hier (klik)  zie je foto's van mijn vorige kastje in herfstsfeer.

Groeten,
Annemieke

1 opmerking:

  1. wat leuk om te zien, zoiets heb ik nog niet eerder gezien,wel zoals je eerder had op een tafeltje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...