zaterdag 3 maart 2012

Op zoek naar.....

Woensdag ben ik naar het Stoffenspektakel geweest in Zwolle. Ik ging daarheen om voor mijn zoon iets speciaals te zoeken.


( een soortgelijke als dit exemplaar)
Hij heeft een poosje terug een hele oude radio gekocht en wil met de inhoud iets speciaal doen.... zodat de muziek wel klinkt als 2012. Hiervoor moet hij de kast van de radio aanpassen en dat gaat ten koste van de stof die er nu op zit. Die moet dus vervangen worden maar wel de uitstraling hebben van de vorige eeuw.... op zoek dus!
Nu was ik nog nooit bij zo'n spektakel geweest en het duizelde mij al héél snel....
Het grootste deel is mode stof. En bij iedere kraam met meubel of gordijn stof heb ik mijn plankje met de originele stof laten zien......




Maar ze konden mij niet helpen............... maar ik blijf zoeken!

Voor niets naar Zwolle geweest dan?
Nou, hoewel het mij tegen viel dat er maar 2 kramen waren met quiltstoffen ben ik daar wel geslaagd.



Omdat de stof maar 10 euro de meter was heb ik 5 x een halve meter gekocht.
Bovenstaande 4 voor de quilt in turquoise en rode/oranje/zalm kleurige tinten die split-complementair zijn aan de eerste kleur.

De vijfde lap is lavendel kleurig en is bedoeld voor een deken voor een wiegje van mijn toekomstige neefje of nichtje.... maar daar ben ik vergeten een foto van te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...