vrijdag 16 maart 2012

Regiodag Overijssel-Salland

Veel vrouwen met dezelfde hobby dat is altijd dikke pret!
Vandaar dat ik de regiodagen ook altijd wel gezellig vind. Een lezing, een show en tell en een "werkje"dat zijn meestal de vaste ingrediënten van zo'n dag. Zo ook vandaag in Ommen waar ik samen met Lon en Jenny de regiodag van de afdeling Overijssel- Salland bezocht. 



De lezing werd gehouden door Gerda Masselink en ging over het raakvlak tussen Kunst en Mode. De spreekster zag ooit in het museum in Wellington ( Nieuw- Zeeland) een expositie waarbij die twee elementen samen kwamen. Het was leuk om te zien en te horen! Beelden van historische jurken en de moderne variatie daarop, vaak met een knipoog... Ik heb er erg van genoten!

En het werkje, is voor mij altijd het stiefkindje van zo'n dag. Ik heb tot nu toe nog nooit iets afgemaakt wat ik daar gestart ben. De tijd is dan te kort om het daar af te maken en het werkje nooit zo boeiend of nuttig dat ik er iets mee wil of kan als het af is.
Maar vandaag is het zowaar afgekomen. 



Een hexagon bloemetje. 
+Er was een speldje bijgeleverd of een sleutelring. Nou ben ik niet zo'n broche-mens dus werd het een blommeke voor aan mijn tas. Jammer alleen dat de meegeleverde achterkant te groot was, niet alleen bij mij maar ook bij Lon en Jenny waardoor het onmogelijk paste. Helaas kom je daar pas achter als de achterkant stof er al omheen zit en dan kun je het niet meer bijknippen. Daarom is het niet helemaal netjes maar wel grappig om aan mij tas te hangen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...