maandag 16 juli 2012

Bericht voor Geke ....over panels

Naar aanleiding van het berichtje over de stoere jongens quilt die Anneke aan het maken is voor haar kleinzoon ontving ik een vraag van Geke.








De vraag was alleen "anoniem"gesteld dus ik heb geen email adres om te beantwoorden. 
Daarom maar zo:

Zijn de trekkers op de quilt onderdeel van een panel en zo ja, waar te koop?

De trekkers zijn inderdaad onderdeel van een panel en Anneke kocht ze via een Nieuw-Zeelandse webwinkel. 
De winkel heet Kiwi Quilts (klik) en hier heeft ze al vaker stof bij gekocht.
De levertijd is prima en betrouwbaar en ook de prijs is goed.


Hier is de link met heel veel panels


De prijzen staan in NZ~$ ( Nieuw -Zeelandse dollars) hier vind je een manier om je dollars om te rekenen naar euro's.
Maar ruwweg kun je het zo berekenen: 1,6 NZ$ = 1 euro

Dus Geke ik hoop dat je op de site ze kan vinden en ook voor jouw kleinzoon aan de slag kunt!


Groeten, Annemieke

1 opmerking:

  1. Hallo Annemieke,

    Dankjewel voor je reactie. Ik heb al even op de site van kiwiquilts gekeken. Ik zal erover denken om er te bestellen.

    Groeten,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...