zaterdag 14 juli 2012

Ook van tentoonstelling Tegelmuseum....

Ook deze quilt was te bewonderen tijdens de quilttentoonstelling in het Tegelmuseum te Otterloo.






De quilt is gemaakt door Jenny en bestaat uit heel veel kleine stukjes.
Hij is mooi evenwichtig qua verdeling van de blokken en ook de rand is mooi en bijpassend doorgequilt.

4 quilts van onze quiltbee, de quiltkwebbels waren te zien tijdens de tentoonstelling.
Dat vind ik best wel een leuk aantal...
Ook vond ik het leuk om te horen dat deze tentoonstelling het museum 2000 extra bezoekers ( ik schat bezoekSTERS) heeft opgeleverd....

Jenny en Lon hebben er hebben er voor gezorgd dat al onze quilts gehaald en gebracht werden: waarvoor dank!

De quilts van Fieke en Lon laat ik natuurlijk ook nog zien. Voor mijn quilt kun je een paar berichtjes naar beneden scrollen....

Prettig weekend!
Groeten,
Annemieke

2 opmerkingen:

  1. Wat waren ze mooi hé, alle quilts.
    Heb er echt van genoten.
    Weet je ook welke quilt de meeste stemmen heeft gekregen?
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel een hele mooie.

    Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...