zondag 26 augustus 2012

Opendag Greetje Hein en vakantie klusje Jenny

Ik heb al eerder vertelt dat ik veel naai maar eigenlijk nog maar één keer een tas gemaakt heb ( en die het ik kado gedaan) maar binnen onze bee, de Quiltkwebbels uit Zwolle zijn een paar fanatieke tassen maaksters!





Jenny bijvoorbeeld maakt vaak tassen in allerlei soorten en maten!
Het exemplaar waar ze nu mee bezig is bestaat uit heel veel kleine vierkantjes die ook weer allemaal opgebouwd zijn uit kleine stukjes!  Een lekker klusje wat ze mooi kon doen op vakantie. Ze gebruikt er mooie stof voor die een mooie subtiele glans heeft....






Hier boven een patroon dat ze er voor gebruikt en ook twee blokjes om te laten zien hoe klein het is!


31 augustus houdt Greetje Hein ( van Quilttrend ) weer haar jaarlijkse open dag. Ze geeft al jaren quiltcursussen bij haar thuis maar ook bij verschillende quiltwinkels door het hele land!

Ook ken je haar misschien van Hobby time de quiltwinkel uit Zeewolde waar ze werkt en waarmee ze vaak op quiltbeurzen staat.

De open dag is van 14.00 tot 19.00 u bij haar thuis, Doornspijkstraat 14 in Emmeloord. Onder het kopje "cursus programma" in de linker kolom van haar site vind je alle cursussen óók die ze op andere locatie's geeft!

Dit jaar zal ik de open dag helaas missen maar ik heb een goede reden: mijn broer Lex trouwt die dag met zijn vriendin Maaike! En ik ben samen met mijn andere broer én getuige én ceremoniemeester.
Dus dat is wel een goede reden om de open dag voor één keer over te slaan!

4 opmerkingen:

  1. Die Tasche wird super. ich bin sehr gespannt.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi die tas, trouwens vind je blog gewoon super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das wird eine schöne Tasche.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat tassen maken, doe ik ook graag, kijk maar op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...