zaterdag 27 oktober 2012

De mozaïek puzzel van Riet...

Dit is het begin van een quilt van Riet, ons oudste quiltkwebbel bee lid.





Ze heeft het gemaakt op een workshop/ cursus maar ik ben helaas vergeten van wie.
Dat mozaïek spreekt mij wel aan en ook de kleurkeuze op een zwarte achtergrond vind ik mooi!

Het is een soort ying- yang motief maar dan in drie delen. Zelf zou ik de tussenruimte iets groter maken om het motief beter uit te laten komen. Mozaïeken met tegels wil ik ook nog graag doen maar zo met stof lijkt mij ook een uitdaging.... 
wie weet ooit....????

1 opmerking:

  1. Blos bloos,dank je wel Annemieke voor je antwoord op mijn reactie!
    Als jij jouw mail hier neerzet,dan stuur ik jou wel een mail,en dan is het ook opgelost.
    Denk dat het niet kunnen reageren met mail adres,iets heeft te maken met mijn computerprogramma.Maar ik ben a-technisch hoor!
    goede zondag1
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...