dinsdag 6 november 2012

Eén jaar bloggen!

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik mijn eerste blogbericht schreef!



En ik had nooit gedacht dat het mij zoveel plezier zou geven.

Ook heb ik met verbazing gekeken naar de aantallen bezoekers, nooit had ik durven dromen dat in dat eerste jaar meer dan 55000 mensen een kijkje zouden nemen op mijn blog. De statistieken achter zo'n blog zijn heel leuk. Ongeveer 85% van de bezoekers komt uit Nederland en de overige 15 % uit 62 verschillende landen. 

Toegegeven het kost ook iets meer tijd dan ik dacht.... alhoewel de meeste tijd gaat niet zitten in mijn blog maar in al die leuke blogs waarmee ik in aanraking kom. 

En voorlopig ga ik nog wel even door want ik heb er nog steeds heel veel lol in!

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, ik blijf je volgen ,maar overal op reageren kost veel tijd. Voor een eerste verjaardag maken we even tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hieperdepiep hoera! dat er nog maar vele blogjaren bij mogen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat en hopelijk op nog vele blogjaren.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte Gefeliciteerd. Lees je blog altijd met veel plezier.
    groetjes Djoekie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. regien baltussenslangen6 november 2012 om 09:47

    Gefeliciteerd met je blog verjaardag en nog vele jaren schrijf plezier.
    Groetjes Regien B

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!
    Geef je groot gelijk, je ziet veelste veel op alle andere blogs maar het blijft leuk toch? Zie het als nieuwe hobby voor veel inspiratie!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Annemieke,
    het is echt heel gezellig om een blog te hebben en bij anderen te lezen!
    Heel veel succes voor het toekomende en gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je blog!
    Hartelijks Crea Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd. Het is altijd leuk om blogs te bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd!!! Mooie mijlpaal!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag.
    En dat er nog vele gezellige en inspirerende mogen volgen!
    Vanavond gebak bij de koffie???
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met het eerste jaar bloggen!!

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag!
    Hopelijk blog je nog veel!
    Groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...