vrijdag 9 november 2012

Vervolg sterrenquilt....

Vandaag voor het eerst sinds een lange tijd maar weer eens achter de naaimachine






gekropen om op mijn vrije dag lekker verder te gaan met mijn sterrenquilt. Dat werd wel weer eens tijd!
Ik maakte het bovenstaande blok en dat vormt samen met 3 andere blokken een ster.

Het nieuwe blok is de linker bovenhelft van de ster.






Ik heb al verschillende sterren gemaakt van de jelly roll en allemaal in de kleuren blauw, groen en paars.

HIER kun je eerder gemaakte sterren zien en ook het originele patroon dat ik een beetje aanpas naar mijn eigen smaak en ideeën. 

5 opmerkingen:

  1. Ein sehr schönes Muster.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk patroon om op de naaimachine te doen en wat een mogelijkheden om neer te leggen. Dat wordt moeilijk kiezen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook een patroon wat ik nog eens wil maken.
    Zo als vaak-een van de vele wensen.Waarom is er niet meer tijd in een 1 dag???Of ik moet zorgen dat ik zeeeeeer oud word-zucht. niemand kent natuurlijk dit probleem-heb ik alleen maar hoor(grijns).
    Succes met je blokken en ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk wordt.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk blok en die kleurtjes zijn om te smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een blok dat leuk is en vele mogelijkheden heeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...