vrijdag 7 december 2012

Give away gewonnen!!

Vandaag las ik op het blog van HELMA dat ik haar giveaway gewonnen had en iets toegestuurd krijg!





Wat het is blijft nog spannend..... het gaat dit weekend op de bus!
Maandag kan ik dus meer vertellen.....


Ik moest alleen mijn favoriete kleur doorgeven en dat is natuurlijk: turquoise!


Oja, niet alleen alvast dank aan Helma maar ook aan Sara, het 3-jarig nichtje van haar.
Ze trok eerst het lootje van Annelies maar omdat ze het zo leuk vond mocht ze nog een lootje trekken.... en laat dat nou mijn lootje zijn!!

3 opmerkingen:

  1. Je hebt altijd mensen die wat winnen en degene die nooooit wat winnen(grijns).
    Gefeliciteerd met je prijs.Wat zou het worden? Spannend hoor.
    Goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...