vrijdag 14 december 2012

Licht route Noordoostpolder

In de donkere dagen van december is er een leuk lichtpuntje!






In de Noordoostpolder is er een route van 60 km uitgezet waarlangs boerderijen, voormalige arbeiderswoningen en windmolens liggen die op 14, 15 en 16 december verlicht worden.

Daarnaast zijn er ook nog eens 6 bedrijven te bezichtigen die laten zien waar hun bedrijf om draait. Waaronder een biologische wiloftrekkerij, een boerderijwinkel en een melkvee bedrijf.

Ik woon vlak bij de route en ga dus zeker een stuk van de route rijden en een paar bedrijven bezichtigen.
Het lijkt mij erg leuk!

Voor meer info klik HIER

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik heb zelf een x aantal jaar in de NOP gewoont. In zo'n "arbeiderswoning" in Ens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb rond 1991 aan de ramsweg gewoond, ik was 17 en mijn ouders verhuisde naar Ens. Ik moest mee ;-). Inmiddels woon ik alweer ruim 14 jaar in Olst. Grappig te weten dat mijn toenmalig vriendje aan de zwijnsweg heeft gewoont. Volgens mij woont zijn moeder daar nog (patricia Hovinga)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van 91 t/m 98 heb ik in de polder gewoond...Eerst in Ens, zo'n 4 jaar denk ik, toen samengewoond in Almere (klein half jaartje) Emmeloord en Tollebeek. Heel bizar dat het in dezelfde periode is geweest. Wie weet ben ik je wel eens tegen gekomen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...