dinsdag 1 oktober 2013

NS PUBLIEKS PRIJS...stem je via mij?

Mag ik onderstaand bericht nog een keertje onder de aandacht brengen???


Ook dit jaar gaat weer de NS Publieksprijs uitgereikt worden voor het beste boek van dit jaar!






Voor mij ook extra leuk want na 4 of 5 keer tevergeefs aangemeld te hebben ben ik dit jaar verkozen in de kernjury! Erg leuk vind ik dat als leesliefhebber.

Iedereen mag stemmen!
Natuurlijk ook als je niet alle 6 de boeken hebt gelezen en door het stemmen maak je kans op mooie prijzen. Wat dacht je van de hoofdprijs: iedere week een boek, een heel jaar lang! ( ter waarde van 25 euro per week)  Dat is toch de natte droom wat iedere lezer wil! En daar bij nog een NS abonnement (NS ALTIJDVRIJ 2de klas)! En nog veel meer prijzen

De genomineerden zijn:


Simone van der Vlught, Aan niemand vertellen
Jan Brokken, De vergelding. Een dorp in tijden van oorlog
Kris Verburg, De voedselzandloper
Tommy Wieringa, Dit zijn de namen
Geert Mak, Reizen zonder John, op zoek naar Amerika
Gijp, Michel van Egmond



Als je gaat stemmen, en dat kan ik je aanraden, zou ik het leuk vinden als je dat via onderstaande link doet:

STEM UITBRENGEN VIA ANNEMIEKE

want dan maak niet alleen jij maar ik ook kans op een jaar lang gratis boeken.
Want op die manier kunnen de leden van de kernjury Leenambasadeur worden waar die prijs aan verbonden is voor degene die de meeste stemmers ontvangt.

Stemmen kan tot 14 oktober!!

PS : als kernjury lid kreeg ik alle 6 boeken uitgereikt en die ga ik dan ook lezen!
Slik.....dat zijn 2124 bladzijden....het dunste boek heeft 292 bladzijden en het dikste 534!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...