maandag 2 september 2013

Twee maal open dag.....

Afgelopen weekend bezocht ik twee maal een open dag.

Vrijdag ging ik naar Greetje Hein van Quilttrend.
Ik heb mij aangemeld voor de cursus Sterbargello. Dit was ik al van plan maar heb nu de daad bij het woord gevoegd.

Zaterdag ging ik naar de opendag van QUILT PALACE.
Niet om mij aan te melden voor een cursus want Staphorst is voor mij niet heel ver maar voor een cursus net wel. Maar drie van de lesgeefsters ( Lon, Jenny en Anne Claudine) daar zitten bij de Quiltkwebbels, een groep quiltsters waar ik ook bij zit. En dat was dus ook leuk!
Bovendien kon ik nog wel wat stof gebruiken en dat vond ik daar:






Alle 7 zijn bedoelt voor de driehoekenquilt die ik aan het maken ben.







Ook kocht ik een grote klos Aurifil garen ( kleur 2000). Het is in een klein dorpje altijd lastig om aan naaigaren te komen. En 100% katoen is altijd lastig. Vandaar dat ik dit eens wilde proberen en mijn slag sloeg.






Maar ik heb mij nog een beetje ingehouden want volgende week wil ik ook naar de Algemene Tentoonstelling in Alkmaar dus ik moet wel een beetje budget overhouden natuurlijk....
Zodat ik dan tenminste ook een excuus over heb!

2 opmerkingen:

  1. oh Annemieke wat leuk dat je die cursus gaat volgen bij Greetje. ik zelf vindt hem niet mooi ik hou van klasieke quilts , ja jouw driehoeken quilt die ga ik ook maken vindt hem zo mooi.
    en je klos garen nou je wilt nooit meer iets anders ik gebruik hem ook en koop echt steeds 1 klos als ik ergens ben in voorraad.
    want ook hier is niks te koop. en naar staphorst is toch even een eindje bij ons vandaan . ik was donderdag bij haar wist niet van een opendag zaterdag dat verteldegerdan daar maar ja toen had ik al lapjes gekocht.
    in emmeloord zit nu ook een kleinwinkeltje wist je dat al? atelier het Haantje.

    groetjes christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer,heb je niet gezien zaterdag-was er 's ochtends.
    Wel je Quiltkwebbels gezien.
    Ook enkele lapjes gescoord voor een quilt in wording.
    Succes met je 3hoekquilt.
    gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...