vrijdag 4 oktober 2013

Regiodagen Quiltersgilde...

Deze maand heb ik mij aangemeld voor 2 regiodagen!




Deze regiodagen georganiseerd door het quiltersgilde bezoek ik lang niet ieder jaar maar ik vind het wel erg leuk!

Dit jaar heb ik mij aangemeld voor de regiodag van Flevoland op 15 november en die van Noord- Holland op 2 november. Voor die laatste kreeg ik een uitnodiging dus dat is extra leuk!

Niet alleen voor leden, al krijgen die wel korting...

Heb je ook belangstelling?
Kijk dan HIER voor meer info op de site van het Quiltersgilde.

3 opmerkingen:

  1. Ik kijk er altijd naar uit naar de regiodagen in maart in Friesland!Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Regiodagen. Daar moet ik me ook nog eens in gaan verdiepen. Dus je mag ook buiten je eigen regio .. dat wist ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...