donderdag 14 november 2013

Celtic Solstice... mysterie Bonnie Hunter!

Ik doe mee!





Voor het eerst ga ik mee doen met een mysteriequilt.

29 november start de nieuwe mysterie van Bonnie Hunter: de Celtic Solstice.
De benodigde linialen ( An easy ruler/ Tri recs, een een gewone inch liniaal van 6x 24 ) zijn besteld bij QUILTPALACE en en begin met de stofkeuze is gemaakt.

Voor het eerst heb je binnen de mysterie keus in twee maten.
Ik kies voor de kleinste maat want die vind ik al groot zat.
In dien mogelijk pas ik ook de vorm aan en maak hem rechthoekig want vierkant 75x 75 inch is wel groot maar ook wat onhandig.  Te klein voor een twee persoonsbed te royaal voor éénpersoons. Rechthoekig zou dan beter passen maar dat moet wel inpasbaar zijn...

Voor meer info klik SITE BONNIE HUNTER of op bovenstaande button. 
Ik heb er zin in!

1 opmerking:

  1. Het vervelende van een mysterie vind ik,dat je niet weet hoe het eruit gaat zien.Je kunt dan zo moeilijk stofkeuzes maken.
    De naam klinkt wel goed,was vorig jaar nog in Ierland en als ik had geweten waar een quiltwinkel was,dan had ik daar zeker wat gekocht.
    Veel succes,'kben reuze nieuwsgierig!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...