zondag 3 november 2013

Geslaagd weekend!

En het weekend is nog niet eens om...





Maar vrijdag begon het goed met een vrije dag en laat in de middag met een borrel ter gelegenheid van het feit dat een collega en ik 12,5 op 't werk waren. Erg gezellig en ik ben flink verwend met o.a. een reischeque, een envelop van de PV en een waardebon van een quiltwinkel van mijn directe collega's.


Zaterdag stond in het teken van de regiodag van Noord-Holland Noord in Hoorn.
Ook dit was een geslaagde dag. Er werden twee workshops aangeboden en natuurlijk was er een show and tell.

een leuke workshop : Een slag in de rondte!


 Met 85 dames was het ook een volle bak en dat maakte het ook gezellig. Het is toch altijd wel leuk dat als je er vreemd en voor het eerst komt dat je een gezellige tafel treft! 
Ik heb diverse foto's gemaakt van zowel de workshops als de show and tell maar die houden jullie nog tegoed.



Na afloop nog Hoorn in geweest omdat ik wist dat daar een goed gesorteerde wol winkel zat waar ik ook prompt goed slaagde! Ook die foto's komen nog...

Na afloop naar mijn ouders geweest en daar trof ik ook mijn jarige broer en zijn gezin dus dat was ook super. En een nachtje bij je ouders logeren blijft toch altijd leuk!

En dan nog een vrije zondag én maandag voor de boeg!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...