vrijdag 8 november 2013

Quilts regiodag Noord- Holland Noord

Nu een selectie van een paar quilts die ik erg mooi vond en gezien heb op de regiodag.






De quilt "Sunny Birds" van Lia Entius springt er uit qua kleur






maar ook door het prachtige borduurwerk.






Het combineert 2 hobby's van Lia: borduren én quilten.






Het is een quilt waar je naar blijft kijken en steeds méér ziet.







Jammer dat ik pas thuis zag dat de ene foto teveel flitslicht kreeg en de ander te weinig...






Heel anders maar minstens zo kleurrijk is de quilt van Janna de Rover.






Een prachtige quilt waar ze het patroon dronkenmans pad origineel wist te verwerken. Ze wilde nl. iets héél anders en dat is goed geslaagd.  Ze gebruikte naast katoen ook zijde en cocon vezels.







Staat de pauw er niet trots bij?
Nou dat mag Janna ook zijn!
En dan te bedenken dat ze zelf vond dat de quilt niet tentoonstellingswaardig was. Snap jij dat nou?
Ik niet!


Ik heb nog een mooie foto van een  zwart-witte quilt maar daarvan wil ik de maakster nog achterhalen voor publicatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...