zondag 10 november 2013

Sterrenquilt weer te voorschijn gehaald....

Daar had ik al een hele poos niet meer aan gewerkt!
( het laatste blog berichtje hierover dateert van november 2012!)




Ik moest er weer even in duiken hoor!
Hoe ging het ook alweer?





Maar het is weer gelukt...
Bovenstaande 2 blokken maakte ik dit weekend. ( je maakt altijd 2 blokken tegelijk)






Het ene blok kon ik gelijk inpassen. Nu nog één deel en dan heb ik weer een blauwe ster compleet.
Overigens komt op de foto de kleur roze heel hard over. In werkelijkheid is het een beetje oud roze.

Ik zal binnenkort alles weer even uitleggen om te kijken hoe ik het ook al weer bedacht had want dat weet ik echt niet meer. Hoeveel sterren breed? Hoeveel sterren lang?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...