zondag 1 december 2013

21!

Mijn 21ste stapeltje vierkantjes voor mijn replicaquilt in felle kleurtjes is af!






Hiervoor koos ik een felle turquoise stof met zilver opdruk en een witte stof met een heel licht turquoise patroon van bloemetjes.

Het wordt niet verwerkt zoals op bovenstaande foto maar het is zo neergelegd om een beetje variatie te krijgen en te spelen met de blokjes!






Ik moet zeggen dat ik het precies bijsnijden van de vierkantjes op 2,5" best een hele klus vind en ook wel belastend voor mijn schouder. Je kunt makkelijker een halve meter door snijden dan zo'n klein stukje links en boven de liniaal. Maar door er iedere week er gewoon één setje van 24 stuks te doen hou ik het wel onder controle.

We gaan gewoon stug door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...