zaterdag 21 december 2013

Celtic solstice..... wie maakt wat ( 3)


Deze week ontving ik deze mooie kleurrijke foto van Gabriella!





Druk doende met het maken van creatieve kerstcadeautjes is er toch nog weer wat tijd vrij geweest voor Bonnie Hunter's mysterie. Ik vind het altijd zo leuk om de verschillende stofjes te bekijken, zonnebloemen, stipjes en kleine kriebelpatroontjes  het kan allemaal in zo'n mysterie scrapquilt. Sterker nog: hoe meer variatie des te leuker en mooier!  







Ingrid stuurde deze week twee foto's van haar deel 3.
Ze had op het moment van het sturen alle 100 half square triangles ( HST) al klaar!
De helft daarvan moet verwerkt gaan worden tot pinwheels en daar had ze ook al een begin mee gemaakt.....

Van zowel Gabriella als Ingrid hoor ik dat ze iedere week weer uit kijken naar de volgende clue die op de vrijdag gepubliceerd gaat worden. En met iedere opdracht wordt het nog leuker!
Het vergaat mij al net zo.... al is het nog zo druk toch even een beginnetje maken om alvast te proberen hoe het gaat!






Deze foto van Ingrid laat zien wat er tot nu toe al gemaakt is: de witte driehoeken met blauw zijn van het eerste deel. De chevrons van deel 2 en de HST van deel 3.

Ik heb op de diverse blogs al gezien dat mensen het op allerlei variaties neerleggen met wat ze tot nu toe hebben gemaakt. En dat biedt zó ontzettend veel mogelijkheden. Ik ben heel nieuwsgierig hoe het straks gaat worden!!

Ingrid en Gabriella weer bedankt voor het mailen van de foto's!


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...