zondag 29 december 2013

Sterrenquilt.... nummer 9 en 10!


In mijn eerste vakantieweek was ik niet alleen heel druk aan het breien...






maar maakte ik ook weer twee sterren voor mijn sterrenquilt!






Twee sterren die qua kleur erg op elkaar lijken maar toch wel degelijk anders zijn.






Hier zie je ze beide en nog even een "oude " foto van de 8 die al klaar zijn:






en kun je ook zien dat er dus wat meer variatie in kleur in zit!
Er zijn nu 10 sterren af, nog 5 te gaan....


Het patroon is van Bonnie Hunter en heet Boxy Stars en is HIER gratis te bekijken en te downloaden, mét foto's en uitleg!

En via deze link vindt je niet alleen het patroon van de Boxy Stars maar ook veel andere gratis patronen van Bonnie onder het tabblad ( bovenin) "Free Patterns"

3 opmerkingen:

  1. Wow, this looks absolutly fantastic.
    Greetings Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemieke,

    Zo te zien ben je zelf ook met sterren bezig. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes,
    Renee

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...