vrijdag 7 februari 2014

Van blue monday naar boekentip....

Een tijdje geleden, op Blue Monday, deed ik een oproep om blauwe quilts of andere zaken te plaatsen op je blog!





Hier kwamen leuke reacties op!
En het bleef niet bij blauwe quilts maar vele andere zaken, varieerend van blauw borduurwerk tot thee servies en van blauwe truien tot boeken met blauw in de titel.


Dit schreef Jeanet van BLIJ DAT IK BREI erbij:

Weet je wat mij te binnen schiet bij Blauwe Maandag? Ik las een paar jaar geleden het boek "Op een blauwe dag geboren" van de britse Daniel Tammet. Daniel heeft autisme (Asperger) en beschrijft op een indrukwekkende manier zijn jeugd en hoe hij de wereld ziet en ervaart. Een aanrader voor iedereen die meer wil weten over autisme.


En dat was reden voor mij om het boek te reserveren bij de bieb!

Nu heb ik het binnen: mijn weekend kan beginnen!

Wil je meer reacties lezen die ik kreeg op Blue Monday?
Klik dan HIER.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...