donderdag 13 maart 2014

Handwerk van vroeger... (3)

Vroeger is in dit geval niet héél erg lang geleden maar toch wel een aantal jaar. En dus uit de tijd van vóór mijn blog.





Het is een vlinder van vilt en lontwol. Ik maakte het op een workshop bij ATELIER POPPEJANS
Jannie Kamminga ( van bovengenoemd atelier) is ontwerpster van deze vlinder.


Het hangt in de slaapkamer die terra kleur behang heeft en daar dus perfect past.
( nu voor het maken van de foto even verplaatst naar een ruimte met beter licht.)






Hier een detail van het poppenhoofdje.
Ik vind het altijd een beetje lastig om te maken maar het geheel vond en vind ik nog steeds geslaagd!


Meer handwerk van vroeger vind je HIER en HIER

3 opmerkingen:

  1. De vlinder is ontworpen door Jannie van atelier Poppejans, Ik heb destijds de vlinder ook gemaakt bij haar tijdens een workshop. Hij blijft mooi. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig ontwerp is dit--ook maar eens op zoek of ze dit nog hebben.
    Hoe is het met je mozaïek gegaan?
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...