zaterdag 24 mei 2014

Stofjes, garen en 200000 bezoekers....

Tot mijn verrassing bereikte ik gister de grens van 200.000 bezoekers....




Wat een mijlpaal!

Dank voor alle bezoekers die soms, voor het eerst, vaak, trouw, vast, regelmatig, af en toe, meestal, zelden, dagelijks of incidenteel mijn blog bekijken. Heel fijn!

Maar ik had ook nog iets om te laten zien!

Deze stofjes zijn nieuw gekocht op de prikborddag vorige week:






En ook vandaag trakteerde ik mijzelf met een heel mooi garen dat ik kocht bij KLAZIEN.






Ik ben van plan om er de shawl van WIEKE van te gaan maken waarvan ik pas bij haar het patroon kocht:





de Fallen leaves.  

De foto komt van Wieke's site en als je op de foto klikt ga je rechtstreeks naar het gedeelte van haar site waar informatie over de shawl staat.

Verder had ik vandaag een SUPERDAG met leuke activiteiten: een vogelexcursie 's morgens vroeg naar de Kamperhoek en 's middags de brei- en haakpicknick in Kraggenburg waarover later meer info én foto's!

1 opmerking:

  1. Annemieke,jij bedankt voor je gezellige blog.Waar ik steeds van mee mag genieten.
    Een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...