woensdag 16 juli 2014

Het zal mij een biet zijn.....!

Vorige week kwam mijn jongste zoon, die bij een biologische boer werkt,





thuis met een paar hele aparte bietjes!






Niet alleen rode bietjes, maar ook nog twee andere kleuren!

Ik dacht dat na het koken alles gewoon donkerrood zou zijn. Dat de gewone bietjes zó zouden afgeven dat alles één kleur zou worden. Maar nee hoor! Het geel bleef geel, en de lichte werden een beetje roze.

Helaas nam ik er geen foto van maar maakte wel een lekkere koude bietensalade voor bij de barbecue!

1 opmerking:

  1. Ja mooi hé! In mijn supermarkt verkochten ze groenten van Willen en Drees, een bedrijf die groente in supermarkten afzet die in de omgeving worden geteeld. Zo waren er ook bossen wortels in diverse kleuren, Zo'n feest op je bord!!
    http://quiltaart.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...