vrijdag 19 september 2014

golfslag....

Ik ben er nog lang niet maar het gaat toch wel lekker




met mijn ripplestich ( golfjes) dekentje. Moet ook wel want het wordt een kraamcadeautje en die datum nadert ook steeds sneller....






Ik herhaal steeds een patroon van 4 toer roze/paars, dan 2 toer wit, 2 toer roze/paars gevolgd door 1 toer wit. Hierna spiegel ik het gekleurde gedeelte,
Snap je het nog?
Even een foto voor de duidelijkheid:








Hier denk ik maar niet te veel aan....








..... al die draadjes....

3 opmerkingen:

  1. Hoi Annemiek,

    Wat een leuk project! De toekomende eigena(a)r(es) zal er erg blij mee zijn. De kleuren zijn heel mooi warm.

    Groetjes,
    Renée

    PS: de draadjes komen ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even doorzetten Annemiek en als je nu steeds een paar draadjes afhecht voordat je weer gaat haken,dan scheelt straks een hoop werk.
    Succes
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep oh dit wordt erg mooi, misschien af en toe al enkele draadjes wegstoppen...moet je ze niet allemaal tegelijk....knuf

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...