zaterdag 17 januari 2015

Op weg naar...

...250.000 blog bezoekers!




Na iets meer dan 3 jaar en bijna 900 berichtjes op mijn blog passeer ik nu bijna de grens van zoveel bezoekers. Ik vind dat veel, heel veel, veel meer dan dat ik ooit dacht van te voren toen ik er aan begon.

En was het blog eerst voornamelijk gericht op quilten inmiddels is het veel breder georiënteerd. 
Juist die afwisseling maakt het voor mij leuk om te schrijven. Recepten uitproberen, allerlei soorten handwerken maar ook af en toe over kunstenaars, duurzaamheid, milieu, vogels en nog veel meer.

Ik ben nog wel van plan om een poosje te blijven schrijven
 zolang er ook nog af en toe iemand kijkt en leest
 ;-)

1 opmerking:

  1. Ik zie dat je de 250.000 al hebt gehaald. Gefeliciteerd!

    Groetjes,
    Renée

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...