zaterdag 7 maart 2015

Leuk winkeltje ontdekt....!

Gisteravond bracht ik voor het eerst een bezoekje aan het nieuwe winkeltje







wol met verve!

Ik kende het al van de handwerkbeursbeurs en vorig jaar alleen nog actief als een webwinkel. 
Maar nu ook een echte winkel in een leuk pandje in Zwartsluis.

En wat voor een winkeltje!
Heel gezellig, maar vooral goed gesorteerd en voor elk wat wils.

Vol met heel veel soorten mooie wol, garen en lekkere katoentjes, niet alleen hand- geverfd maar ook de bekende merken  bijvoorbeeld Schoppel, Schachenmayr en Scheepjes.

En hoewel het vol stond en er veel keus was vond ik het toch heel overzichtelijk en kleurrijk!

Voor mij een niet zo ver ritje en nu kon ik mooi de wol die ik op de beurs kocht aanvullen. Want het projectje dat ik met dat garen ga doen is iets groter dan ik aanvankelijk van plan was.

Overigens is de webwinkel ook nog een mogelijkheid voor iemand die wat verder weg woont.

Ook kun je Wol met verve aantreffen op de brei-& haakdagen in de Ijsselhallen in Zwolle op 23 en 24 oktober 2015.

Meer info vind je HIER


Een goed weekend voor iedereen en geniet lekker van het mooie weer!

Groetjes,
Annemieke

1 opmerking:

  1. Bedankt voor de tip!
    zonnig weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...