zaterdag 14 maart 2015

Nèt genoeg garen.....


Vandaag haakte ik het laatste blaadje van de fallen leaves shawl.






Ik wilde persé op twee hele blaadjes eindigen ( links) net zoals ik begonnen was! En dat is maar net gelukt...






Want dit is slechts het stukje van 25 centimeter dat ik over had!!! En dat op twee bolletjes à 280 meter.
Hoe krijg ik het zo voor elkaar hè??


Ik begon aan deze shawl begin juni vorig jaar en was eind februari op de helft 
( ik had twee bolletjes en één was er dus bijna op) maar vanaf toen ging het in rap tempo. Wat het tweede bolletje haakte ik in iets meer dan twee weken op!


Morgen zal ik proberen de shawl te blokken en dan komen na het weekend de foto's van de hele shawl helemaal af!!

Oja, ik moet nog wel draadjes afhechten. Welgeteld vier draadjes!!
Dat is stukken minder dan mijn vorige haakproject dat je HIER kunt terug lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...