maandag 28 september 2015

Oude bekende...


Behalve dat het heel leuk is om mooie quilts te bekijken tijdens de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde is het ook



heel leuk om weer zoveel bekende te zien daar! En van sommige bekende ook nog hun quilts die daar hingen. De bovenste quilt is van Fieke met wie ik jaren in de bee, de Quiltkwebbels zat in Zwolle.

De quilt heb ik in verschillende  stadia gezien, in wording zeg maar, en nu hing de quilt daar in volle glorie te pronken!




Ze gaf hem de mooie naam "Mijn sterrentuin"mee.







Ook van Lon hing deze mooie quilt op de tentoonstelling. Van deze quilt zag ik wel losse vazen, zeg maar , maar nog niet af.





Nu was hij tot in detail afgewerkt!






Mooi versierd en vakkundig gequilt! 





Deze "vazenquilt"werd door mede bezoekers om mij heen ook volop bewonderd. Leuk vind ik dat altijd als je de maakster kent!





Hier tenslotte nog zo'n mooi detail!

2 opmerkingen:

  1. Beide quilts zijn heel mooi en dan is het leuk om de maakster te kennen.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige quilts en wat leuk dat je na het maakproces beleven nu ook de affo's kon bewonderen..... lijkt me extra speciaal....
    Herfstige steekjesgroetjes van huis tot huis Anje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...