zondag 6 september 2015

Schoonheid....


De afgelopen week was zeer regenachtig...





Maar nadat ik door een regenbui gewekt werd, liep ik donderdag morgen met een frisse temperatuur maar met..... zowaar.... een zonnetje naar mijn werk, Een korte wandeling van maar 10 minuten.





Al op een afstand viel mij deze viburnum struik op omdat de zon de inmiddels knalrood geworden besjes mooi aanlichtte. 

Wat een schoonheid!

Ben benieuwd of ik tijdens de volgende wandelingetjes daar smullende vogeltjes in aantref...

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zo van die kleine mooie momenten te kunnen genieten en ons mee te laten genieten.
    groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad prachtig uit!
    Is toch bijzonder als je deze mooie dingen op je weg ziet--hoeveel mensen lopen er zomaar aan voorbij?
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...