donderdag 8 oktober 2015

Met het oog op...


het kouder wordende weer,




en met name de koude nachten die ze aankondigen voor de komende week, brei ik gestaag, maar iedere dag een beetje aan mijn shawl, die toch waarschijnlijk maar gewoon een kol gaat worden.

Dit omdat ie veel te breed is, en daardoor te kort gaat worden om echt goed te dienen als shawl.
Want met bijna 1 ( tover) bol op, kan ik wel zeggen dat ie anders niet erg lang zou worden.




En extra strengen erbij kopen? 
Das ( voor mij althans) geen optie. Ik kocht drie strengen en ze waren rond de dertien euro per stuk. Dus met nog meer strengen is mij dat te kostbaar voor maar gewoon een shawl.

Plan B is : én een kol, én een muts én misschien nog wel handschoenen!


Want een hele set gemaakt van drie strengen vind ik dan wel weer een goed idee!


En zie je dat felle roze onder dat paars in dat steeds kleiner wordende bolletje???
Daar piept al weer net een klein stukje oranje door heen... dat maakt het breien steeds leuker!

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren en ik ben benieuwd of je dat er allemaal uitkrijgt uit de 3 bollen.
    succes en veel breiplezier!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit noemen ze creatief roeien met de riemen die je hebt. Geweldig en mooie kleuren!
    groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...