woensdag 11 november 2015

Het eerste begin....


is er van mijn shawl!





Na eerst met gestoei met het patroon, en dus hier en daar een paar keer uithalen, heb ik nu de slag te pakken! Maar ach dat hoort erbij met een nieuw patroon....






Op één of andere manier is het lastig om de donkere bol goed te fotograferen zodat de kleuren goed uitkomen.





Gelukkig is hier goed te zien dat er aardig wat paarse nuances in de blauwe bol zitten. En dat maakt hem voor mij ook zo mooi!




In een eerder berichtje, even naar beneden scrollen, vertelde ik al waar de wol en het patroon vandaan komt.


Wordt vervolgd....

3 opmerkingen:

  1. mooi, blauwtinten/paars/rose zijn altijd goed. Leuk patroon. Ga je hem net zo groot maken als die van Jelina?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes en als ik nu naar buiten kijk werkt het weer goed mee om lekker aan je shawl te gaan werken :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PS wat heb je een ontzettend mooie/leuke blog-kop!
    mooie foto's en heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...