zaterdag 7 november 2015

Met het oog op de lente....


Nog voordat het winter is al weer bezig met de lente....




dat krijg je als je bloembollen gaat zetten!





Ik ben gek op tete a tete narcissen en kocht dan ook een zak vol a 50 stuks!
Meer dan genoeg in mijn mini tuintje!


En wat helemaal uniek is: ik plantte ze gisteren op mijn eerste vrije dag!
Met bloembollen kopen ben ik altijd wel vlot, maar het planten....... ahum!

Het is een herfstklusje maar de laatste keer dat ik bloembollen plantte was tussen het oliebollen bakken in!







1 opmerking:

  1. Dat herken ik helemaal -heb nog bloembollen liggen die ik vorig jaar kocht en ze zijn in de verpakking blijven liggen.
    Deze kleine narcissen vind ik ook leuker dan de grote.
    Goed weekend
    groetjes Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...