zaterdag 20 februari 2016

Blue Oceanwrap is af........!


Het heeft even geduurd maar deze shawl is af!




Een flinke omslagdoek naar het patroon van JELLINA alleen liet ik de punt weg en maakte er een trapezium model van.





Het begon allemaal met wol dat ik kocht bij WOL MET VERVE. Mooie kwaliteit van 75%  en 25 nylon. Omdat ik te kort kwam, en dat materiaal niet meer op voorraad was kocht ik er wat effen lila bij.





Het is een mooi patroon dat lekker weghaakt als je het eenmaal doorhebt.
Ik haakte met haaknaald 4,5.





Al met al is er wel heel veel garen in gaan zitten, alleen van het lichtblauw al 2 strengen van 100 gram, dus 850 meter lengte.




 Ook de effen lila streng ging nagenoeg op en van de gemĂȘleerde strengen gebruikte ik er ook twee maar die waren net niet op.... 




Leuk om verschillende manieren van draperen uit te proberen.





De speld heeft zijn dienst ook wel bewezen! Hij is licht bruin maar ik gebruik de achterkant want die is lichter van kleur....

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...