zondag 17 april 2016

Shawl nummer......

.... 7 volgens mij. Ik heb de smaak wel te pakken sinds ik aan het haken ben. Maar na twee 





omslagdoeken en twee granny stripe shawls achter elkaar vind ik het nu wel tijd voor iets heel anders.






Want hoe makkelijk die granny stripe ook is. Steeds maar hetzelfde haken is ook zo saai!






Het is op de foto een beetje lastig te zien maar de kleur varieert van zeegroen naar turquoise. 
En hoewel ik niet zo van de groen ben, is deze combi wel mooi.





Hij is lekker lang en bied dus veel mogelijkheden van dragen.






En dat is altijd makkelijk!




Van dit materiaal heb ik ook nog twee bollen in een andere kleur: zwart grijs en rood maar die blijft nog even in de mand. Nu maar eens iets totaal anders maken: ander patroon en een katoentje of zo. Tenslotte komt de zomer er al weer aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...