zaterdag 30 april 2016

Soms moet je je het makkelijk maken....

En dat deed ik ook!




De afgelopen dagen heb ik weer veel stof gesneden voor diverse quilts. 
Eén lapje snij ik nog wel eens op de grote tafel maar moet ik er méér doen, dan verhuist mijn snijmat steevast naar het aanrecht.




Om een simpele reden: mijn eetkamertafel is 75 centimeter hoog en mijn aanrechtblad is 90 centimeter hoog. 
En dat is een veel betere hoogte voor een goede werkhouding. 
Het verschil merk je snel genoeg alleen ga je dan te vaak door in de verkeerde houding onder het mom van bijna klaar....

Hoe lossen jullie dat op?

2 opmerkingen:

  1. Ik gebruik net zo als jij het aanrecht, om de zelfde reden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe precies hetzelfde. Toen wij de keuken verbouwden, hebben we de aanrecht wat hoger laten maken dan normaal. En dat is een heerlijke hoogte om aan te snijden. Zowel groentes als lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...