dinsdag 17 mei 2016

Boeken..... IJsprinses van Camilla Läckberg


Voor mij de eerste kennismaking met deze Zweedse schrijfster!




En ik kan wel zeggen dat ik dit boek ademloos en snel heb uitgelezen! Spannend tot het eind en waar ik heb meestal in boeken moeite heb om alle verschillende personages uit elkaar te houden....nu ging dat zonder moeite.

Hoofdpersonages zijn de schrijfster Erica Falck en politieagent Patrick Hedström. Een duo dat ook 
( natuurlijk) privé goed bij elkaar past.

Hoe wel haar boeken los van elkaar te lezen zijn wil ik ze graag op volgorde lezen. Ik vond het volgende lijstje met de juiste volgorde:

1. IJsprinses
2. Predikant
3. Steenhouwer
4. Zusje
5. Oorlogskind
6. Zeemeermin
7. Vuurtorenwachter
8. Engeleneiland
9. Leeuwentemmer


En waar de meeste boeken lastig zijn in een Scandinavische taal met allerlei vreeemde straten en plaatsen stoorde mij dat nu ook niet.

Gelukkig heb ik alle andere boeken van haar ook op mijn e reader dus ik kan voor uit. Maar een beetje afwisseling is ook wel lekker dus eerst maar eens iets heel anders....

1 opmerking:

  1. heel veel leesplezier naast het quilten ... ben ook een liefhebber van haar boeken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...