vrijdag 6 mei 2016

In een vrachtwagen kun je prima.....


Omdat ik HIER al liet zien dat shawl nummer 7 af was werd het tijd voor iets nieuws....


 



en dit maal geen warme shawl maar een luchtig, vrolijk katoentje....






Ik koos voor de leuke blokjes van Mango Tree Crafts ( zie link beneden) die ik vond via pinterest.  Hier liggen ze gerangschikt per 9 blokjes maar ik heb er andere plannen mee. Niet dat het idee er al helemaal ligt maar er komen én meer kleurtjes bij én ik ga het afwisselen met luchtige randjes want tenslotte is het voor de zomer!






Hier zie je het gehele kleuren pallet!
Het zijn bolletjes DMC natura, just cotton en ik haak het met naald 3,5 ( i.p.v. de aanbevolen haaknaald 3) omdat ik vind dat ik dan minder last heb van splijten.






En waarom dan eerst de twee kleurtjes??
Dat had vooral een praktische reden!





Ik mocht in het begin van mijn vakantie drie dagen mee in de vrachtwagen van mijn vriend Erik en omdat de leefruimte in zo'n wagen ( zeker voor twee personen!) beperkt is wilde ik niet heel veel meenemen maar wel genoeg hebben om mij te vermaken. Tenslotte was ik slechts bijrijder....

Mini schaartje, haaknaald, briefje met patroon, twee bolletjes garen én e reader zorgde dat ik mij prima vermaakte!

En wat hij niet wist maar ik wel.... haken in een vrachtwagen kan uitstekend.

Het patroon van het vierkantje komt van  MANGO TREE CRAFTS

1 opmerking:

  1. Op zoek naar buitenlands talent? Oekraïense Werknemers biedt een betrouwbare oplossing door Oekraïense werknemers te koppelen aan Nederlandse kansen. Hierdoor kunnen bedrijven profiteren van unieke vaardigheden en internationale perspectieven.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...