dinsdag 31 mei 2016

Terugblik op de maand mei.....

Begin mei was de tweede week van mijn vakantie waar ik o.a. een dagje 




uitging met mijn zoon Bas in Utrecht waar hij woont. Hij maakte voor mij deze foto van het kippetje dat net af was! Erg gezellig en leuk om zijn nieuwe vriendin te ontmoeten....






Ik was actief bezig met mijn replicaquilt en maakte er verschillende blokjes voor....






Ik las verschillende boeken: IJsprinses van Camilla Lackberg en Hemelvaart van Judith Koelemeijer. Beide erg goed!






Ik haakte nog meer vierkantjes en gebruikte alle kleurtjes die ik voor die shawl bedoeld had. 





Maar klaar is ie nog lang niet...






In geen tijden zoveel gequilt als deze maand!
Er komt eindelijk schot in de quilt en heb er zowaar nog weer veel plezier aan...





Bij dit huisje aan de N50 wachtte ik geduldig tot de zon onderging en maakte er veel foto's die ik nog moet laten zien geloof ik op mijn blog...






Ook moederdag viel in deze maand!
En tot mijn grote verrassing én ontroering werd ik onverwacht in de bloemen gezet door twee lieve meiden: de dochters van mijn vriend die vonden dat "stiefmoederdag"ook wel gevierd mocht worden....

1 opmerking:

  1. Een bijzondere mei maand voor jou met mooie herinneringen.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...