donderdag 1 september 2016

Tentoonstelling 2016 én 2017 van het Quiltersgilde




Op het blog van het quiltersgilde zag ik een berichtje over de 33ste Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde. Er komt altijd heel wat kijken bij het organiseren van zoiets groots. Dat weet je natuurlijk wel maar de foto's en de tekst maken het altijd wat duidelijker.

Diep respect voor al die mensen die daarvoor in touw zijn geweest!

Ook leuk om te weten dat volgend jaar de tentoonstelling in Alkmaar is.
De stad waar ik ( langggg geleden) mijn middelbare school deed. En de tentoonstelling waar ik als het even kan met mijn moeder naar toe ga omdat ze ook in Noord Holland woont.

De stad waar één keer eerder een quilt hing van mijn hand...dat was ook de enige keer dat er een quilt van mij op de Algemene tentoonstelling hing.
Zal ik het voor volgend jaar nog weer een keer proberen???

Het thema werd al in het afgelopen nummer van het Quiltnieuws bekend gemaakt: Reflectie.
Leuk! Ik hou wel van zo'n open thema. Genoeg mogelijkheden...

In het bericht op het blog stond voor het eerst de data waarop de tentoonstelling in Alkmaar plaats vind: 6, 7, 8 en 9 september 2017.

Kan ik vast rekening houden met de planning van de vakantie volgend jaar! Echt waar !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...