zondag 6 november 2016

Weer een shawl klaar


En wel een zeer warme en dikke colshawl!




Ik maakte hem voor iemand anders en is bedoeld als kerstkado, dus ben er zowaar vroeg bij!






Het is een leuk patroon en met nog meer schoon of bonusdochters ga ik er nog een paar maken voor de kerst.





En met pen 9 moet dat wel lukken want dan gaat het dus super vlot!






Het smaller randje aan weerszijde in de klaar paars maakt het wat bij betreft wel erg AF.
Erg leuk!






Voor wie meer wil weten over dit patroon verwijs ik even naar DIT BLOGBERICHTJE want daar staat een link naar het patroon en mijn uitleg van materiaal en kleur.




Al met al ben ik zelf wel heel tevreden over de shawl en hoop dat de meiden kunnen wennen aan het gewicht want het voelt wel als een zware shawl!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...