vrijdag 30 december 2016

Beter laat dan nooit....

zo gaat het met de Scheepjes CAL 2016, al maanden geleden af.... maar ik er nu pas mee beginnen!




Ik heb de CAL helemaal gevolgd en zelfs veel instructievideo's toentertijd bekeken, maar omdat ik een quiltster ben, en ik een deken associeer met een quilt had ik niet het idee om er een deken van te maken.





Totdat Laura, de dochter van mijn vriend, vertelde dat er in de huiskamer nog een mooi plaid ontbrak dat mooi stond over een stoel en dat je lekker over je heen trekt op een kille avond.

Ik liet haar de CAL deken zien en ze was gelijk enthousiast! Maar met haar eigen kleurtjes en dus ging ik op zoek. De eerste 5 bollen gaf ik haar met kerst en nu kan ik dus aan de slag!

1 opmerking:

  1. Leuk Annemiek, hier nog een quiltster die via borduren nu een deken aan het haken is. Ik maak de retro-deken voor mijn jongste dochter, kan geen foto laten zien want ze leest mee ;). Veel haak plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...