zondag 19 maart 2017

Lekkere brownies....


Vrijdag avond iets lekkers bakken, dat is een goede start van het weekend!





De keus viel dit maal op de brownies. Deels gewoon omdat het lekker is en deels omdat het speciaal aangeschafte brownie bakblik nog maar één x was gebruikt.





Ik vond het recept bij LAURA'S BAKERY maar paste het een beetje aan.
Omdat ik maar 100 gram chocola had en niet de beschreven 125 gram verhoogde ik de hoeveelheid cacao van 20 naar 30 gram. Ook mijn ( van de buurvrouw geleende ) eieren waren wat aan de kleine kant dus deed ik er 3 i.p.v. 2 in het recept. De smaak was goed en ondanks dat mijn blik groter en langwerpiger was zijn de brownies niet te dun maar precies goed. Volgende x haal ik het blik direct uit de oven in plaats van het af te laten koelen in de oven omdat het dan misschien nóg iets smeuïger zal zijn. 

De volgende keer maar eens de variaties maken zoals de blondies met witte chocola of de Lemon Bars  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...